اس ام اس پ ن پ (17)

دارم کرکره مغازه رو می کشم پایین
یارو می گه : داری میبندی ؟
پ نه پ گرمم شده دارم با کرکره خودم رو باد میزنم


رفتم دندون پزشکی به دکتره می گم :
آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده اومدم حسابشو برسی!
دکتره می گه : یعنی می گی بِکِشمش؟
پ نه پ گفتم شما تحصیل کرده ای
یکم نصیحتش کنی بلکم از خر شیطون بیاد پایین به راه راست هدایت شه !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه! پ نه پ بتمن بود.
اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره... میگه: بسلامتی مسافرین؟
پ نه پ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
پ نه پ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

به دوستم میگم این لینک هایی که دادی همشون خرابه!! میگه یعنی باز نمیشه ؟
میگم پ نه پ روشون کَپَک زده باید بریزیمشون دور !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ نه پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟پ نه پ خار داشته باشه...

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
پ نه پ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه اااااااااااااااااااااااا طوطیه؟
پ نه پ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟
پ نه پ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری ...

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟ پ نه پ دماغ اجدادمه که بینی به بینی،
نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!!
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟پ نه پ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
پ نه پ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم... آمپولارو دادم به پرستاره...میگه آمپول بزنم؟
پ نه پ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

ماشینه تا شیشه جمع شده... یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن... یارو داره رد میشه
میگه مرده؟ پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا می گه پیاده می شین؟
پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتم دکتر میگه مریضی؟ گفتم پ نه پ اومدم ببینم مرض جدید چی داری؟

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین
هیچ تکونیم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟
میگم پ نه پ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم
میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟
پ نه پ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید.
تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره
پ نه پ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند. گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند.
پ نه پکچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم … رفیقم می گه : می خوای بکشیش ؟
گفتم پ نه پ می خوام باهاش وارده مذاکره بشم اجاره خونه رو شریکی بدیم

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتم سوپر مارکت میگم اقا ببخشید یه لامپ۱۰۰محبت کنین.
اورده تست کرده میگه میبری؟
میگم پ نه پ همین جا میخورم!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ … پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!
گفتم پ نه پ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .
استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پ نه پ میخوام بخورمت

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

تصادف شده زنگ زدم اورژانس میگه کسی صدمه دیده
پ نه پ زنگ زدم بگم همه سالمن نگران نشو !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پ نه پ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!
پ نه پ پس مستحبه !!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه.
میگه بزنم ۲ ؟ پ نه پ بزن ۳فوتبال داره !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ نه پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

رفتیم صحرا نشستیم روی علف ها میگه اومدین تفریح؟میگم پ نه پ گاویم داریم میچریم!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم
بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:
آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پ نه پ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم و نور چشام

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟
پ نه پدرو باز کردم هوای کوچه عوض شه

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

به مامانم می گم قوری کجاست ؟
می گه می خوای چای بخوری ؟!
پ نه پمی خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

صبح رفتم کنکور بدم
مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟
گفتم : پ نه پ اومدم اینجا برم دستشویی !!!

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

با دوستم رفتیم بام تهران
یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین می رفت
دوستم می گه : اگه این کشه پاره بشه یارو بخوره زمین داغون می شه نه ؟
پ نه پ می خوره زمین هوا می ره نمی دونی تا کجا می ره

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║

یه گوسفند خریده بودیم بسته بودیمش به درخت که قربونیش کنیم
دختر خالم اومده می گه : آخــــــی می خوان این طفلی رو بکشن؟
پ نه پ کار بد کرده بستیمش به درخت درس عبرتی باشه واسه بقیه ی گوسفندا

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│█│║


بنر سایت baner site

60*468 بنر سایت 2 baner site2

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس پ ن پ ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 مهر 1398برچسب:اس ام اس پ ن پ (17), | 18:44 | نویسنده : Mohammad |
وایی این دوتاجوک ترکونده خخخخ
چهارجوک باحالو خنده دار(چنبه داری بخون)
سه تا جوک واقعا خنده دار (جنبه به خرج بده)
دوتا جوک خنده دار ..... خخخخخ
دختره و پسره داشتن ... خخخ خعلی باحاله
کلمات منحرفی تند تند گفتن خنده دار
هر کی زیر ما خوابیده ...
به سلامتی دوست دختر آرمین خخخخخخ
اینو بخون بترک از خنده جاستین بیبر(+18)
یکی از بچه محلامون (+18) بدو بدو بیا فقط جنبه داشته باش
قبل دادن رعایت کنید؟ (+18 جنبه داری برو بخون)
ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﺩﺳﺘﺒﺮﺩ ﺑﺰﻧﻦ...(خنده دار+18)
قسمتی از سفرنامه (+18)
خانومه (+18)
انتهای از اون کار (+18)
یه نفر بود (جوک +18)
اس ام اس مرگ و جدایی
ترول های خنده دار سری 1
شعر عاشقانه (1))(شعری پراز عشق)
تنهام (داستان عاشقانه)
سیاوش و نیوشا (داستان عاشقانه)
فکر نکن که به پایت می نشینم…
دخترِه عکس از پاش گذاشته
داستان عاشقانه (رنگ عشق)
داستان عاشقانه (شب عروسی)
اگر دخترا یا پسرا نبود چی میشد؟؟؟
دختر از پسر پرسید من خوشگلم ؟؟؟
واقعا بعضی از خانم های چقدر ساده ان خخخخخخ
برید حالشو ببرید خخخ
دختره ... !!!
داستانی از بخشندگی کوروش کبیر
اشکی که بی صداست(عکس)
کاش بودی . . .
ایســــــتــــاده ام …
کبریتـهای سـوخته هـمـ
خیلی دوستت دارم
این بند دل آدم کجاست؟؟
می گویند:خوش به حالت!
حوصله ام برفی ست!
اس ام اس شب یلدا جدید (003)
اس ام اس شب یلدا جدید (002)
اس ام اس به سلامتی جدید (01)
عجب ... خخخخخ
جوک باحال جدید (02
عکس های خنده دار (01)
جوک باحال جدید (01
داستان عاشقانه رسیدن به عشق
داستان عاشقانه دیوانگی عشق
داستان عاشقانه کوروش کبیر
داستان عاشقانه پیرمرد زیبا
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.